Idén nyolcadik alkalommal osztották ki a Figyelő Top 200 Díjakat. Az elismerések közül újdonságként ezúttal a vállalatok társadalmi felelősségvállalását is díjazták.

A társadalmi felelősségvállalás új megközelítést jelent a vállalati döntéshozatali folyamatban, amely szerint a cég a működése során figyelemmel van az okozott környezeti, társadalmi és a tágan értelmezett gazdasági hatásaira, azokat folyamatosan tervezi és elemzi, és azokról utólag nyilvánosan beszámol. Hazánkban a vállalatok társadalmi felelősségvállalása (CSR) a gyakorlatban ugyan valamivel a régió országai előtt jár - például a számviteli törvényben szerepel a Fenntarthatósági Jelentés készítésére vonatkozó uniós ajánlás - a szemléletmód azonban mindeddig mégis leginkább csak a nemzetközi hátterű vállalatok működésébe épült be.

A zsűri a Társadalmi Elkötelezettség díj odaítélésekor a társadalmi felelősségvállalás három dimenziója, a gazdasági, társadalmi és környezeti hatások alapján döntött, figyelembe véve az Accountability Rating Hungary 2007 felelősségvállalási és elszámoltathatósági rangsor legfrissebb eredményeit is. A 2006-os év eredményei alapján a Top 200 - Társadalmi Elkötelezettség díj nyertese a MOL Nyrt. lett.

A bejegyzés trackback címe:

https://jotett.blog.hu/api/trackback/id/tr39198117

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.