Idén is puha állatfigura kampány az IKEÁ-ban
Címkék: civil kultúra gyermekbarát hátrányos helyzetűek tehetséggondozás karitatív társadalmi felelősségvállalás hellókarácsony
2009.11.19. 18:08
November 2. és december 23. között minden eladott puha állatfigura után az IKEA áruházak egy eurót adományoznak az UNICEF és a Save the Children projektjei támogatására. A puha állatfigura kampány 2003-as indítása óta összesen 16,7 millió euró gyűlt össze a rászoruló gyermekek számára.
Az elmúlt évben a magyarországi áruházak kiemelkedő eladási eredményeket értek el, az Örs vezér téri áruház 69 180 eurót gyűjtött, mellyel a legsikeresebb lett a világ összes IKEA áruháza között. A két magyarországi áruház együttes hozzájárulása pedig elérte a 29 millió forintot.
Az idei puha állatfigura kampány bevételeiből elsősorban az UNICEF Afrikai Iskolákért projektje részesül. A program célja, hogy a Burkina Faso, Etiópia, Madagaszkár, Mali és Niger országokban élő, leginkább hátrányos helyzetű gyermekek biztonságos, egészséges és védelmező környezetben tanulhassanak, képzett tanárok és alkalmas tananyag segítségével, valamint a megfelelő testi, érzelmi és szociális körülmények megteremtésével.
A kezdeményezéshez kapcsolódóan az IKEA a nyolcvanas évek Live Aid koncertjének Soft Toys Aid változatát állította fel a puha állatfigurákkal. A kórus a www.ikea.hu/softtoysaid weboldalon hallgatható meg, ahol az érdeklődők maguk is beszállhatnak az éneklésbe.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.