2010-ben is folytatódik az Unilever Magyarország Kft. által tavaly, a mentők munkájának támogatására indított "Gazdálkodj és segíts okosan" programja, immáron "Segíts okosan!" néven. A kezdeményezés célja többek között az, hogy valamennyi hazai mentőkocsit ellássa korszerű defibrillátor készülékekkel, amelyek alkalmasak arra, hogy orvos jelenléte nélkül, a mentőápolók használatában azonnali segítséget nyújtsanak a betegnek. Ezen kívül ismét elindul a mentőállomások versenye, illetve egy 60 állomásból álló országos roadshow is, amely a lakosság életmentéssel kapcsolatos ismereteinek bővítésére törekszik.

A program során az abban résztvevő termékek eladása után 1 forintot az Országos Mentőszolgálat támogatására különít el az Unilever. A tavalyi kampány során több mint 56 millió forint gyűlt össze, amiből 100 defibrillátort vásárolhattak a mentőautók felszereléséhez. A Mentőállomások versenyében a legtöbb szavazatot gyűjtő 13 mentőállomás egyenként negyedmillió forint támogatást kapott az Unilever jóvoltából.

Az idei "Segíts okosan!" országos program 2010. január 28-án indul és 2010. március 17-én zárul. A kampányban 17 márkatermék vesz részt: Delma, Cif, Flora, Domestos, Dove, Lipton, Rama, Knorr, Signal, Baba, Axe, Coccolino, Rexona, Amodent, Sunsilk, Delikát és Globus.

A Mentőállomások versenye is folytatódik az idei évben. 2010. február 1. és 28. között bárki szavazhat az általa legszimpatikusabbnak tartott állomásra, a www.segitsokosan.hu weboldalon "Az én mentőállomásom" menüpontra kattintva, vagy sms-ben a nem emeltdíjas +36-20/552-4557 telefonszámon. A határidő zárását követően a nyolc, csoportonként legtöbb szavazatot összegyűjtő mentőállomás részesül a vállalat által erre a célra elkülönített, egyenként negyed millió forintos különdíjból, melyet az állomás fejlesztésére, korszerűsítésre fordíthat.

A "Segíts okosan!" program roadshow-ja 2010. január 29-én indul és március 14-ig összesen 60 állomásra látogat el országszerte. A roadshow célja, hogy minél szélesebb körben és egyúttal testközelből hívja fel a lakosság figyelmét a gyors és szakszerű segítségnyújtás fontosságára. Öt kiemelt helyszínen, a Tesco hipermarketekben - Budapesten, Budaörsön, Debrecenben, Szegeden és Székesfehérváron - egésznapos programokkal, életmentő bemutatókkal, életmentéssel kapcsolatos tanácsadással, OMSZ kiállítással, és garantált ajándékokkal várják az érdeklődőket a szervezők.

A bejegyzés trackback címe:

https://jotett.blog.hu/api/trackback/id/tr851674145

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Aki csak keveset ad az egy köcsög? | Az Unilever le is szarhatná... 2010.01.29. 22:23:44

részlet a maria.blog.hu -ról:Okosba' segítene az Unilever az Országos Mentőszolgálatnak a defibrillátorok beszerzésében: miután felpörgette saját termékei forgalmát az ismert multi láncokban, pár fillér jutna a mentőknek is, akiknek a nevét a kampányho...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

adomány? 2012.01.23. 20:58:25

Figyelmébe ajánlom mindenkinek aki olvassa!
2011 ben felajánlottam az OMSZ-nek és különbözö mentö alakulatnak ( vizimentök...stb ) egy használt de kitünöen müködö mini hordozható vízálló defibrillátort. A legtöbb válasz elutasitó volt,mivel más céggel van SZERZÖDÈSÜK ,és inkább adományt várnának!!!
Kérdezem én,miért jobb ha nincsen pénzük, új gépeket vásárolni 500-600 ezer Ft-ért SZERZÖDÈSSEL? Valaki/valakik nagy üzletet csinálnak ezzel!?
Az ember élete csak üzlet egyeseknek ??
Miért csak a pénzre van szükség? Nem elég életet menteni?
Es hogy van az,hogy Ausztriában elfogadták adományként és használják is,holott világszerte szervizhálozata van az általam felkínált készüléknek !
Üdv
süti beállítások módosítása