200. üzletét nyitotta meg idén Magyarországon a drogerie markt (dm). A drogérialánc ebből az alkalomból jubileumi akciót szervezett, amelynek során május és augusztus között adomány célra gyűjtötték az eladott termékek utáni forintokat.
A cég honlapján meghirdetett közvélemény-kutatás eredményeként a dm 200 óvoda támogatása mellett döntött, az intézmények kiválasztása során pedig a fő szempont a rászorultság és a hátrányos helyzet mértéke volt.
Az üzletekben a három hónap alatt "20 SegítőForint" emblémával jelölték azon termékeket, melyek megvásárlásával a fogyasztók 20 forinttal támogathatták az óvodákat, illetve a kampány során "200. dm" emblémával ellátott labdákat értékesítettek, melyek eladásából származó teljes bevétel is hozzájuk került.
A "SegítőForintokból" és a labdák eladásából összesen 30 millió forint gyűlt össze, melyet a dm 10 millió forinttal egészített ki, így október elején 40 millió forintot adhattak át országosan 200 óvodának, melyet azok játékok vásárlására fordíthatnak.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.