Egyedülálló kezdeményezést valósít meg a fővárosi Hotel Panda. A szálloda alkalmazottainak többsége megváltozott munkaképességű munkavállaló, a hotel ugyanis így szeretne nagyobb esélyt adni a sérült embereknek az életben való boldogulás terén. A követendő példát…

"Egyen naponta 3-szor zöldséget, gyümölcsöt!" címmel kampányt indított a fokozott zöldség- és gyümölcsfogyasztásért a Tesco. Az áruházlánc a hirdetések mellett számos termék árát is csökkentette zöldség-gyümölcs osztályán a tudatos életmód népszerűsítése…

2004 óta támogatja és népszerűsíti a kerékpáros életmódot és a biciklis mozgalmakat a T-Mobile. A különféle kerékpáros rendezvények mellett a mobilszolgáltató támogatásával valósult meg idén a GKM Bringa Sulija, amelynek keretében 7-14 éves korú iskolás gyerekek…

A szabadságolások és a gyakoribb balesetek miatt a nyári hónapokban rendszeresen gondot jelent a hazai vérellátás biztosítása. Az Országos Vérellátó Szolgálat idén június elején is felhívást tett közzé, amelyben véradásra kérte fel a lakosságot. A United Financial Services…

süti beállítások módosítása