2009 januárjától CSR kampánnyal támogatja a Csodalámpa Óhaj-Sóhaj Kívánságteljesítő Alapítványt a Coldrex. A kezdeményezés keretében a megfázás és influenza ellenikészítményt gyártó GlaxoSmithKline minden eladott Coldrex termék után 10 forintot az alapítvány javára ajánl fel.

A Csodalámpa 2003 óta teljesíti olyan három és tizennyolc év közötti gyerekek kívánságát, akik életet veszélyeztető betegségben szenvednek. Magyarországon körülbelül ötezer olyan beteg gyermek él, akinek kívánságát teljesítheti a szervezet. Egy kis beteg csak egyszer kérhet - legyen az tárgyi kívánság, egy program, egy soha nem látott hely meglátogatása vagy találkozó egy kedvenc sztárral - az alapítvány a lehetőségeihez mérten mindent elkövet, hogy a csoda létrejöhessen.

A Csodalámpa csupán 3 alkalmazottal dolgozik, és miközben munkáját számos önkéntes segíti országszerte, a hosszú távú cél az, hogy a jelenlegi 7 régiót - Budapest, Debrecen, Miskolc, Szeged, Pécs, Szombathely, Győr - bővítve kialakítsanak egy, az egész országot átfogó önkéntes hálózatot. 

A bejegyzés trackback címe:

https://jotett.blog.hu/api/trackback/id/tr19891453

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása