Az ÖKO-Pannon öt áruházlánccal, a Corával, a Kaiser's-szel, a Metro-val, a Profival és a Sparral együttműködve szemléletformáló kampányt indított, hogy a vásárlás helyén hívja fel a figyelmet a nem visszaváltható üvegek szelektív gyűjtésének lehetőségére és fontosságára. A plakátokat és padlómatricákat az üvegcsomagolású termékek polcainál helyezték ki, miközben az üvegek szelektív gyűjtésére a résztvevő áruházak is lehetőséget biztosítanak.

A téli, főként az ünnepi időszakban a szokásosnál is több üvegcsomagolású terméket vásárolnak a fogyasztók, sokszor anélkül, hogy ennek különösebb jelentőséget tulajdonítanának. Nem csak sörök és borok, de üveges lekvárok, mézek, szörpök, szószok és mártások is kerülnek a kosarakba, melyek csomagolása nem mindig visszaváltható. Az így keletkezett üveghulladék szelektív gyűjtésével lényegesen csökkenthető a környezet terhelése, ráadásul a csomagolási hulladékok közül az üveget lehet a legkisebb veszteséggel, leghatékonyabban újrahasznosítani.

A bejegyzés trackback címe:

https://jotett.blog.hu/api/trackback/id/tr891651033

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása