A Nyugat-magyarországi Egyetem és a Széchenyi Egyetem közös játékos mozgalmat indított el a régió 14 éven aluli diákjai számára. A Gyerekegyetem programsorozata keretében a tanulók előre beküldhetik kérdéseiket a kezdeményezést támogató Kisalföld napilaphoz vagy a Revita Televízióhoz. A havonta megrendezésre kerülő előadásokon aztán a tanulók választ kapnak az egyetemek tanáraitól, akik eligazítást nyújtanak a tudományok világában, segítenek vonzóvá és megismerhetővé tenni azt a világot, ami mindnyájunkat körbevesz.

A 2007 szeptemberében kezdődött foglalkozások ötödik helyszíne 2008. január 17-én a Nyugat-magyarországi Egyetem Apáczai Csere János Kara volt, ahol a gyerekek Dr. Torda Ágnessel, a Gyógypedagógia Intézeti Tanszék irányítójával beszélhettek arról, miért gonoszak az emberek, és mitől mások a fiúk és a lányok?

A kíváncsi diákok széleskörű érdeklődését a feltett kérdések tükrözik. A megválaszolásra váró kérdésözön a Kisalföld oldalán olvasható, ahol további részletek is megismerhetők a kezdeményezésről.

A bejegyzés trackback címe:

https://jotett.blog.hu/api/trackback/id/tr35308334

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása