Kampány a Down-szindrómáról
Címkék: gyógyítás fogyatékkal élők gyermekbarát társadalmi felelősségvállalás
2009.03.08. 12:53
Összefogott a Hill&Knowlton PR-ügynökség, a 2Republic reklámügynökség és a Carat médiaügynökség, hogy pro bono kommunikációs szolgáltatásokkal támogassák a Down Egyesületet.
Az egyesületet olyan szülők alapították, akik Down-szindrómás gyermekeket nevelnek. Célja, hogy felhívja a társadalom figyelmét a korai fejlesztés lehetőségére és hozzájáruljon a sérült emberek elfogadottságának az erősítéséhez.
A Magyarországon született évente közel százezer gyermekből, hozzávetőleg minden 600. újszülött Down-baba. Az ismerethiány miatt közülük minden harmadik újszülöttről lemondanak a szülei. Ők többnyire állami gondozásban nőnek fel, pedig azok, akik szerető családban élnek, és lehetőséget kapnak a korai fejlesztésre, be tudnak illeszkedni a társadalomba.
Emiatt a Down Egyesület az említett ügynökségekkel és más támogatókkal közösen kampányt indított a Down-szindrómával élők társadalmi elfogadottságának erősítéséért. Ennek részeként 2009. március 21-én, a szindróma világnapján játszónapot szerveznek a Vígszínházban.
A játszónap egyik programjaként Down-szindrómás gyerekek képeket fognak festeni, amiket aztán kortárs magyar festők egészítenek ki festményekké. Ezeket a festményeket a Down Egyesület áprilisban elárverezi, s a befolyt összeget egy Korai Fejlesztő Központ létrehozására használja fel Észak-Kelet Magyarországon.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.