A Föld Napján indítja el környezetvédelmi témájú heti mellékletét a Metro (hazánkban Metropol) napilap. Az április 22-én megjelenő különleges "Go Green" kiadás, annak az egész éven át tartó kezdeményezésnek az előfutára, amely 18 országban foglalkozik majd heti szinten a bolygónk ökológiai állapotával, a környezetvédelmi befektetésekkel, "zöld"hírességekkel, de még a "zöld" divattal is.
A hetente megjelenő zöld melléklet elindítását világszerte támogatni fogják a "Go Green with Metro" elnevezésű reklámkampánnyal is, valamint a Föld Napján (április 22.) megjelenő Metro világszerte különleges "zöld kiadás", zöld alnyomattal. A napilap így próbálja bátorítani az embereket, hogy apró figyelmességeikkel óvják a környezetet. A kampány és a Föld Napján megjelenő kiadvány a WWF-el, a világ egyik legnagyobb civil szervezetével együttműködésben készül.
A nemzetközi lapcsoport magyarországi kiadása, a Metropol hírújság, már február óta rendelkezik itthon zöld melléklettel, amely így most a globális kampányba is beépül.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.