Ügynökségi segítséggel valóra vált csodák
Címkék: civil gyógyítás gyermekbarát karitatív társadalmi felelősségvállalás
2008.12.21. 09:44
A DDB reklámügynökség idén harmadik éve támogatja a Csodalámpa Óhaj - Sóhaj Kívánságteljesítő Alapítvány tevékenységét. A 2003-ban létrehozott alapítvány célja a 3 és 18 év közötti életkorú, életveszélyesen beteg gyerekek egy-egy kívánságának teljesítése. Fennállása óta országszerte több mint 860 kívánságot váltottak valóra.
A 2 millió forint jótékonysági adományból a korábbi évekhez hasonlóan 2008-ban is sok álom valósulhatott meg. Így végre Péter eljuthatott a párizsi Disneyland-be, Anna pedig Rómában simogathatott delfineket. Az utazások mellett különféle tárgyi kívánságok is eljutottak a kicsikhez, úgymint egy komplett dobfelszerelés, egy gyönyörű hárfa, vagy egy - a kórházban való tanulást is segítő - laptop. Az ügynökség jövőre is folytatni kívánja a hagyományt, és támogatni fogja az Alapítványt.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.